Revitive

Keep Active With Revitive

Thuis

Hoe kunt u uw bloedsomloop verbeteren?

Wanneer u voor het eerst symptomen van een slechtere bloedsomloop heeft, zoals zere benen of koude handen en voeten, kunt u het beste eerst uw huisarts raadplegen.

Als er geen medische problemen worden gevonden die meer lichaamsbeweging en verandering van uw eetpatroon in de weg staan, kunt u een paar eenvoudige maatregelen treffen om uw bloedsomloop te verbeteren:

  1. Doe aan lichaamsbeweging

  2. Eet gezond

REVITIVE Circulation Boosters kunnen uw bloedsomloop helpen verbeteren
en een aantal van de symptomen van een slechtere bloedsomloop verminderen.

Revitive IX & Revitive LV Kijk welke Circulation Booster voor u geschikt is
Meer lezen
1

Doe aan lichaamsbeweging

Lichaamsbeweging is belangrijk voor het handhaven van een gezonde bloedsomloop. We bespreken hier een aantal eenvoudige manieren om uw bloedsomloop te helpen verbeteren.

Wandelen

  • Wandelen is één van de beste en eenvoudigste vormen van lichaamsbeweging voor jong en oud.
  • Ideaal om de beenspieren aan het werk te zetten om het bloed door de aderen terug naar het hart te stuwen.
  • Hoeft niet meer in te houden dan:
    • Een halte eerder uit de bus stappen en de rest van de weg lopen
    • Naar de winkel lopen in plaats van de auto te pakken
    • Traplopen in plaats van de lift of roltrap te gebruiken
  • Maak in het begin 2 tot 3 keer per week een korte wandeling. Als uw conditie wat beter is geworden kunt u dat opvoeren en bij voorkeur elke dag een wandeling maken.

Zwemmen

  • Dit is om verschillende redenen de ideale lichaamsbeweging. Met zwemmen oefent u het hart, de longen en de spieren zonder de gewrichten te belasten.
  • Kan zo rustig of intensief als u wilt.
  • Ook bij zwemmen kunt u het beste beginnen met één keer per week en het daarna opbouwen naarmate u zich fitter voelt.

Door zwemmen te combineren met een andere vorm van lichaamsbeweging zoals lopen, oefent u verschillende spiergroepen, vooral de beenspieren, die fungeren als 'tweede hart' en het bloed terug naar het (eerste) hart pompen.

Hiel-teen bewegingen

  • Deze oefeningen zijn goed om de bloedstroom weer op gang te brengen bij gevoelloosheid, tintelingen of pijn in uw voeten of benen.
  • Zittend in huis, bijvoorbeeld voor de televisie.
  • Onderweg, in de bus of terwijl u wacht voor een afspraak.
  • Een uitstekende manier om te wennen aan een actievere levensstijl en uw bloedsomloop te verbeteren.

Het kan moeilijk zijn om lichaamsbeweging in uw dagelijkse routine op te nemen, vooral als het weer slecht is. De REVITIVE Circulation Booster is ontwikkeld om de bloedsomloop te verbeteren door de spieren in uw voeten en onderbenen te activeren. REVITIVE kan in alle gemak thuis gebruikt worden terwijl u zit te lezen, aan de computer werkt of tv zit te kijken.

2

Kies voor voeding die de bloedsomloop verbetert

Het volgen van een gezond en evenwichtig dieet is een van de belangrijkste dingen die we zelf kunnen doen om de bloedsomloop te onderhouden. Dat houdt onder meer in dat we veel water moeten drinken en de aanbevolen hoeveelheden fruit, groenten en volkorenvoeding moeten eten. Van de volgende voedingsmiddelen wordt aangenomen dat ze de bloedsomloop stimuleren:

  • Sinaasappels Oranges and other citrus fruits high in vitamin C
  • Pure chocolade Dark Chocolate
  • Zalm Salmon
  • Avocado's Avacados
  • Cayennepeper Cayenne Pepper
  • Zonnebloempitten Sunflower Seeds
  • Gemberwortel Ginger
  • Knoflook Garlic
  • Ginkgo Biloba Ginkgo Biloba
  • Goji bessen Goji Berries
  • Watermeloen Watermelon
Meer lezen over de bloedsomloop

Uitzonderlijke Aanbiedingen

Enkel op revitive.nl

Bespaar nu

Koop vandaag en geniet van onze dubbele garantie

tick Een snelle levering tick Een kwalitatieve service
Enkel op revitive.nl